A korszerű Seat Arona: kategóriája legjobb választása

A korszerű Seat Arona: kategóriája legjobb választása

Vitathatatlan tény, hogy a Seat egyes típusai kitűnnek vonzó formájukkal, színvonalas műszaki megoldásaikkal, biztonságukkal és csodás dinamikai teljesítményükkel. Nem jelent kivételt ez alól a modern Seat Arona sem, amely a márka második csakis Martorellben, az MQB A0 platformon készített modellje, ugyanakkor ez a márka első crossover kategóriás modellje is. Mindezen túl – amint azt az Autovista Csoport elemzésében megírta – az Arona több előnyös tulajdonsággal és magas minőséggel büszkélkedhet.

Egy gépkocsi megvásárlására vonatkozó döntés gondos előzetes értékelést követel, legyen szó egyénekről vagy vállalatokról. Nem kizárólagosan a vételi árat kell figyelembe venni, hanem a fenntartási költségeket és az idő múlásával mindazonáltal a maradványértéket is. Ennek köszönhetően helyezte a Seat a fenntartási költségeket és a maradványértéket stratégiája középpontjába a modern Arona kifejlesztésének esetén.

A kompakt crossovereknek szentelt legutóbbi tanulmányában az Autovista Csoport kiemeli azt a tényt, hogy a korszerű Seat Arona az a gépjármű, amelyiknek a versenytársaival összevetve legkisebb mértékben kevesebb lesz az értéke Spanyolországban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Portugáliában és Belgiumban. Az elemzés alapján a modern Arona minden jel alapján a legjobb vétel lesz saját kategóriájában. Az Autovista Csoport az európai autóipari döntéshozóknak állít össze tájékoztatókat az autók ár- és specifikációs tulajdonságairól. Az Autovista által összegyűjtött

információk teljesen független, elfogulatlan, megbízható és kritikus forrást jelentenek, mindent összevetve a vállalkozások és az egyének is képesek megalapozottabb döntéseket hozni, amikor egy új gépjármű, vagy egy flotta megvásárlásáról születik döntés.

„A modern Seat Arona remekül megfelel a vásárlók elvárásainak annak hála, hogy terjedelmes térrel ellátott, magas felszereltséget ad kategóriájának felső harmadában és mindez meglehetősen vonzó maradványértékkel is párosul. Semmi kétség sincs azt illetően, hogy a mi kis szabadidő autónk nyújt támogatást a Seat-nak abban, hogy új ügyfelek tömegét hódítsa meg.” – mondta Wayne Griffith, a Seat értékesítésért és marketingért felelős alelnöke.

A benzines és diesel motorral szintúgy kapható Seat Arona a legjobb maradványértékkel büszkélkedhető modell, a spanyol piac legközelebbi versenytársával összevetve az Arona 5 százalékponttal jobban őrzi meg értékét. A Seat hatékony motorjai alacsonyabb működtetési költségeket biztosítanak, míg az ár/ felszereltség arány és az forgalmazás utáni szerviz időszak az Aronát az egyik legjobb opcióvá lépteti elő a piacon.

Az utóbbi öt évben a Seat határozott stratégiát fejlesztett ki, ami a flotta értékesítések 90 százalékos növekedését eredményezte. Ennek köszönhetően a Seat részére kulcsfontosságú volt, hogy az Autovista Csoport elemzésében az Aronával a legmagasabb pontszámot érje el a legfőbb európai piacokon. Magától értetődik, hogy a Seat az Arona hibátlan méreteinek, dinamikus teljesítményének, minőségének, felszereltségének, a legfejlettebb modern műszaki megoldások alkalmazásának és a használat egész költségeinek figyelembe vételével erősíti helyzetét a flotta üzletágban.

Az Autovista Csoport alapján a siker elemei heterogén területeken találhatóak. Az Arona eszméletlen dinamikus vezethetőségével, jobb funkcionalitásával, csúcs gyorsulásával, úttartásával, a vezetés minőségével és az alacsony zaj- és rázkódási mutatójával különbözteti meg magát versenytársaitól. A gépjárműt tágas, 400 literes csomagtartóval szerelték fel, megnövelték a belső teret, ami csodás minőségérzetet nyújt. Ezt egészíti ki a Seat-nak a formatervezési imázsa és a Seat Arona költség/teljesítmény aránya, emellett nem szabad elfeledkezni az időálló és izgalmas formáról, ami tévedhetetlenül mutatja a Seat igaz énjét. A Leon és az Ibiza után a

Seat Arona a spanyol márka harmadik 2017-ben bevezetett típusa, egy újabb lépés a Seat története alatt mindeddig legnagyobb méretű produktum offenzívában. Ezek sorában kiemelkedik az Ateca és a jövőre érkező öt-hétüléses szabadidő gépjármű, és releváns újdonság az is, hogy a spanyol márka 2018 elején bevezeti a digitális műszerfalat, melyet első alkalommal a Leonban és az Atecában, ezt követően később az Ibizában és az Aronában találnak meg a vásárlók.

A korszerű MQB A0, a moduláris keresztmotoros platform elterjedésének hála az Arona korszakváltást jelent saját szegmensében a belső tereket, a biztonságot, a dinamikus tulajdonságokat és a műszaki megoldás kapcsán. A modern Arona kompakt crossover méreteinek, magasságának és szélességének, a többcélú egyéni igényekre szabhatóságának, ezenkívül a biztonság és az összekapcsolhatóság kapcsán elérhető legfejlettebb korszerű műszaki megoldásnak betudhatóan emelkedik ki a mai gépjárműk tömegéből.

Az elmúlt időszakban a Seat árusítás is kitartóan növekedett. Az ez évi év januárja és augusztusa közt a Seat világméretekben 315.000 autót szállított ki használóinak, ami 13,7 %-os növekedést jelentett a 2016-os év azonos időszakával összevetve. Ez az utóbbi 16 esztendő legjobb eredménye. Mindezen túl a Seat 130 millió eurós működési nyereséget ért el az év első felében, ami 41 %-os növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakával összehasonlítva.

A Seat az egyetlen olyan cég, amely gépjárművek tervezése, fejlesztése, gyártása és értékesítése területein nemkülönben folytat tevékenységet Spanyolországban. A Volkswagen-csoport tagjaként a multinacionális társaság székhelye Martorell (Barcelona), egész termelése több mint 80 százalékát exportálja, s a Föld több mint 75 országában van jelen. A Seat 2016-ban – a legjobb eredményként 2007 óta – összesen 410 200 gépjárműjét értékesítette nemzetközileg.

A Seat-csoport három barcelonai termelési centrumában – Barcelona, El Prat de Llobregat és Martorell – együttesen több mint 14 ezer főt foglalkoztat. Itt készülnek a nagysikerű Ibiza és Leon sorozatok elemei, miközben az Ateca és a Toledo Csehországban, az Alhambra Portugáliában, a Mii ugyanakkor Szlovákiában gördül le a szerelőszalagról.

A spanyol multinacionális társaság egyfajta szellemi központként saját műszaki centrummal is büszkélkedhet, ahol ezer mérnök jelenti az újítás örök hajtóerejét az R&D területén Spanyolország első számú ipari befektetője részére. A Seat a legkorszerűbb connectivity-technikát alkalmazza járműveiben, míg már zajlik a társaság teljes körű digitalizációs folyamata a jövő mobilitásának szolgálatában.