A BMW AG állásfoglalásának megfelelően 2018. szeptember 1-jétől Neil Fiorentinos kapja meg a BMW Group közép-és délkelet-európai régiójának irányításáért felelős elnöki feladatokat. Elődje, Christoph von Tschirschnitz a müncheni vállalatcsoporton kívül, új vezetői pozícióban folytatja karrierjét.
Christoph von Tschirschnitz 1992-ben csatlakozott a BMW Group-hoz, ahol az elmúlt huszonhat esztendőben több felettes státuszt betöltött. Helyet foglalt a BMW Motorrad vállalattervezésért, ezenfelül a divízió kiskereskedelmi stratégiáinak és márkakereskedői hálózatának fejlesztéséért felelős vezetői székekben, ezután a BMW ázsiai, csendes-óceáni, afrikai és kelet-európai értékesítési régióinak értékesítési- és marketingrészlegét irányította. Mielőtt a BMW Group közép- és délkelet-európai régiójának elnökévé választották, a most 53 éves mester a BMW Németország flotta-, vállalat- és ügyfélértékesítési részlegének elnökeként dolgozott. Elnöksége alatt a Münchenben székelő vállalatcsoport közép- és délkelet-európai régiója rekordszintű eladási és nyereségességi mutatókat ért el: Christoph von Tschirschnitz négy páratlanul sikeres esztendeje alatt a BMW és a MINI márka kettőse a Salzburgból irányított tizenkét országban összesen több mint 50 százalékos vállalkozásbeli növekedést könyvelhetett el. 2017-ben a BMW Group közel 80 000 darab BMW, MINI és BMW i modellt, továbbá BMW Motorrad kétkerekűt forgalmazott a közép- és délkelet-európai régióban 180 márkakereskedésén át, mindvégig átfogó szakértelméről és támogatásáról biztosítva a bajor prémiumgyártó ügyfeleit.
Neil Fiorentinos 1994-ben, Dél-Afrikában kezdte karrierjét a vállalatcsoportnál. Tizenhat esztendővel később a BMW Group Ázsia elnökének választották. Négyéves elnöki munkássága után a ebben a pillanatban 50 éves mester Hollandiába költözött, ahol négy és fél esztendeje tölti be a BMW Group Hollandia ügyvezető igazgatói tisztségét. Három kontinens három különféle értékesítési környezetében megszerzett internacionális tapasztalatával Neil Fiorentinos rendkívüli márkakereskedői és beszállítói kapcsolatokkal büszkélkedhet. Munkatársai élén a dél-afrikai mester nem kizárólagosan megőrizte Hollandiában a BMW iránymutatóként betöltött, vezető piaci pozícióját, de egymást követően négy esztendőben is rekord értékesítési eredményeket ért el a BMW, a MINI és a BMW Motorrad márkákkal. Új pozíciójában Neil Fiorentinos az Ausztriát, Bulgáriát, Ciprust, Csehországot, Görögországot, Horvátországot, Lengyelországot, Magyarországot, Máltát, Romániát, Szlovákiát, továbbá Szlovéniát magába foglaló közép- és délkelet-európai régió értékesítési- és marketingtevékenységeinek felügyeletéért lesz felelős.