Tizenkét százalék fölé emelkedett a Suzuki piaci részesedése 2016 első hónapjában, amivel a márka újból piacvezető Magyarországon. A Vitara még mindig népszerű a vevők körében, a Swift és az S-CROSS stabilan hozza a számokat, és mindinkább nagy sláger a Celerio is.
A Datahouse friss információi alapján az országban januárban fogalomba helyezett 5567 személygépkocsiból 677 volt Suzuki, ami 12,16 százalékos piacrésznek felel meg. A Suzuki ezzel az eredménnyel átvette a magyar piac vezetését.
A sikerből minden Magyarországon előállított modell kivette a részét: Vitarából 476 darabot értékesítettek, a modell 28,12 százalékkal áll a SUV kategória élén. A B szegmenst a Swift vezeti 13,33 százalékos piacrésszel, és az S-CROSS-nak is sikerült előretörnie: 4,24 százalékos piacrészt könyvelhetett el januárban a C szegmens sűrű mezőnyében. Az importmodell Celerio is a gázra taposott, és 26,67 százalékra növelte részesedését az A szegmensben.
Az elmúlt évben egyébként a Suzuki erőteljesen fokozta jelenlétét a magyar személyautó-piacon, és – főképpen a Vitara kiugró sikerének betudhatóan (2015 egészében 3733 darab kelt el belőle) – teljességében 9,72 %-ban uralja a teljes piacot. Az ez évi januári piacelsőség a tavalyi hazai szereplés remek folytatatása.
A jó eredmények tükrében a Magyar Suzuki Zrt. eladásainak újabb alapokra helyezett kiterjesztésére törekszik mind a magánvásárlók körében, mind a flottaeladások terén.