A CUPRA harmadik születésnapjátját ünnepli, és új korszakot indít a CUPRA Born-nal

A CUPRA harmadik születésnapjátját ünnepli, és új korszakot indít a CUPRA Born-nal

A CUPRA új korszakba kezd. Három évvel a terramari bevezetés után 2021 kulcsév lesz a cég életében, és lendületet ad átalakulásának. A hat plug-in hibriddel és az első 100% -ban elektromos modelljével, a CUPRA Born-nal bebizonyítja a piac részére, hogy az elektromosság és a teljesítmény pompás kombinációt jelent.

A cég harmadik évfordulója alkalmából a CUPRA csapat a CUPRA e-Garage virtuális platformjára lépett, hogy egy digitális eseményen bemutassa a jövőre vonatkozó terveit, amelyen jeles látogatók voltak ott, köztük Marc ter Stegen és Fernando Belasteguín nagykövetek, Mattias Ekström, Jordi Gené és Mikel Azcona autóversenyzők, emellett a Game of Thrones ügyvezető társproducere, Vince Gerardis.

A CUPRA itt van, hogy maradjon

Wayne Griffiths, a CUPRA elnöke a rendezvény indításakén hangoztatta: „A CUPRA ebben a három évben mindenkit meglepett, és a pandémia során is még tovább növekedett. Ezek a remek eredmények bizakodóvá tesznek minket abban, hogy 2021-ben erősebben nyomuljunk; ebben az évben arra törekszünk, hogy megduplázzuk a 2020-as eladási mennyiséget, és elérjük a társaság egész volumenének 10% -át.”

2018-as létrehozása óta a CUPRA meghaladta minden kiindulási várakozást úgy, hogy 65 000 darabot adott el, és kétszámjegyű növekedést ért el. A modern készítmény kínálat bemutatásával és az egyedülállóan kifejlesztett első modell, a Formentor bevezetésével a CUPRA felgyorsította növekedését, és 2021 januárjában a leggyorsabban növekvő márkává vált, azonfelül a második egymást követő havi eladási rekordot ért el.

Három stratégiai pillér 2021-ben

A folyó évre vonatkozó céljainak elérése érdekében a CUPRA stratégiája három pilléren nyugszik: a termékskála elindítása a villamosítás felé; új terjesztési stratégia végrehajtása átfogó jelenlétének megerősítése érdekében; és új jártasságok révén folytatni a márka világának építését.

A villamosítás a CUPRA 2021-es növekedésének kulcsa lesz. A már piacon található CUPRA Leon, CUPRA Formentor és a CUPRA Ateca mellett a hat hibrid változattal a márka célja, hogy megerősítse jelenlétét Európában és beléphessen a legelektromosabb piacokra, mint Norvégia és Hollandia. A márka célja, hogy a Formentor egész értékesítésének 50% -a plug-in hibrid változat legyen. A CUPRA bővíteni kívánja jelenlétét olyan internacionális piacokon is, mint Mexikó, Izrael és Törökország.

A cég prezentálta a CUPRA Formentor VZ5 modellt, egy rendhagyó limitált kiadást 390 lóerővel, amelyből 7 000 darabot konstruálnak, kiegészítve első exkluzív modelljének nyolc hajtásláncát. Világpremierjét követően Dr. Werner Tietz, a kutatásért és fejlesztésért felelős alelnök hangoztatta: „A CUPRA Formentor VZ5 a belsőégésű motor teljesítményének végső megtestesítője az autórajongók részére. A VZ5-tel elértünk valamit, melyet sokan úgy gondoltak, hogy nem vagyunk képesek elérni. Ez a gépjármű a mi koronaékszerünk, a versenypálya és a közút közti híd egyik legjobb példája. Ez a bravúr, amit Mattias Ekström és Jordi Gené pilótáink segítettek létrehozni.” Ekström és Gené mellett Mikel Azconát, a spanyol pilótát a márka csapatának harmadik tagjának igazolták a PURE ETCR-en, amely az első elektromos túraautó-verseny.

CUPRA Born: új időszak kezdődik

Wayne Griffiths alapján a CUPRA Born, mely a trendi, a modell megvalósításban is inspiráló barcelonai kerületről kapta nevét, sorozatgyártású modelljének elindítása a cég átalakulásának impulzusa lesz: „A CUPRA Born újdonság lesz az elektromos piacon egyéni igényeknek megfelelő kialakításával és teljesítményével. Ez a jármű hozzájárul a átfogó CO2 -kibocsátás csökkentéséhez és az európai célok teljesítéséhez. Ezzel a gépjárművel, annak emocionális sportosságával kívánunk hozzájárulni Spanyolország és a Föld villamosításához, és azt szeretnénk, hogy a fiatalok következő generációja részt vegyen ebben az átalakulásban. Így ezt a járművet előfizetéses szerződéssel is kínálják, havi díjjal, amely magában foglalja a jármű használatát és másfajta kapcsolódó szolgáltatásokat.”

Az autóvezetők új generációjának igényeire reagálva és a márka hatékonyabb és fenntarthatóbb értékesítési modelljének biztosítása érdekében a CUPRA második stratégiai pillére egy új terjesztési stratégia megvalósítása lesz. A CUPRA Born piacra dobása az ügynökségi modell bevezetését vonja maga után, egy olyan rendszert, amely megerősíti a kereskedői hálózat online jelenlétét. Ezenkívül a márka célja, hogy növelje az utakon való láthatóságát úgy, hogy megnyitja a City Garage Üzleteket a Föld legnagyobb településeinek központi területein. A mexikóvárosi, hamburgi és barcelonai exkluzív boltok megnyitása után a CUPRA az ez évi év második felében új City Garage üzlet megnyitását tervezi Münchenben.

Ezzel a korszerű értékesítési modellel a CUPRA célja, hogy 2022 végére mindenre kiterjedő hálózatát 800 üzletre bővítse. Ezenkívül a társaság azt tervezi, hogy értékesítési tanácsadói csapatát 1 000 CUPRA Masters-re növeli, akik a márka arcaiként központosítják a kapcsolatot az ügyféllel az első kapcsolatfelvételtől az autószervizig.

A korszerű terjesztési stratégiával a CUPRA Born megnyitja az ajtót a korszerű internacionális piacok előtt, és növeli a márka jelenlétét a leginkább felvillanyozott országokban. 500 kilométeres hatótávolságával és stílusos kialakításával a márka azt reméli, hogy bővíti vásárlói körét, és meghódítja azokat, akik a legfejlettebb modern műszaki megoldást keresik, minimális környezeti terheléssel, mivel a modell egyes elemei újrahasznosított műanyagokból készülnek. A CUPRA Born felgyorsítja az elektromos átalakulást, míg megőrzi a gépjármű iránti szeretetet és az érzelmekre összpontosító vezetési élményeket. A CUPRA Born gyártását az év második felétől a németországi Zwickau gyárban kezdik meg. Sőt, Wayne Griffiths az előadás végén nyilvánosságra hozta, hogy a márka azon dolgozik, hogy a CUPRA Tavascan Electric Concept valósággá váljon.

Növekszik a CUPRA univerzum

A egész termékpalettával és a átfogó disztribúciós hálózattal a CUPRA stratégiájának harmadik pillére új ismeretek generálása és új területekre való terjeszkedés, azzal a vízióval, hogy inspirálják a világot Barcelonából.

A CUPRA stratégiai, üzletfejlesztési és üzemeltetési igazgatója, Antonino Labate elénk tárta a Wilson sportmárkával szövetségben megalapított padel ütőt a World Padel Tour játékosának, a CUPRA nagykövetének, Fernando Belasteguínnak. Ezzel az ütővel, amellyel az argentin játékos egy-két tornán profi pályán játszik ezt követően, a társaság be akarja mutatni részvételét a padel, Európa leggyorsabban növekvő sportágának bővítésében.

Ezenkívül Labate új együttműködést hozott nyilvánosságra a barcelonai székhelyű De Antonio Yachts, egy magas hatékonyságú hajókat tervező jachtcéggel. A két márka közösen dolgozott a D28 De Antonio CUPRA, a márka ikonikus színeiben megjelenő jacht kialakításán. A CUPRA ügyvezetője közzétette, hogy a következő években a két márka célja feltárni egy hibrid hajtású jacht létrehozásának lehetőségét.

Mivel az emberek és érzelmeik a márka stratégiájának középpontjában állnak, a találkozó stílusos lezárásaként a CUPRA prezentálta az RPM video teaser nevű sci-fi tévés produkciót, amely 2101-ben játszódik, ahol az érzelmek tilosak, és lázadók egy csoportja küzd azért, hogy felébressze az emberiséget. A kedvcsinálóban olyan vezető színészek megjelennek, mint Natalia Reyes, a legfrissebb Terminátor sztárja, Eduard Fernández spanyol színész a 30 Monedas sorozatból és a Goya díjra jelölt színésznő, Juana Acosta. A bejelentésben Vince Gerardis, a Game of Thrones és az RPM teaser ügyvezető társproducere jelent meg az Uria testvérek és Daniel Posada mellett az Infinito Studios-tól.