A CUPRA az első CUPRA Leon bemutatkozásával egyidőben nyitja meg új centrumának kapuját

A CUPRA az első CUPRA Leon bemutatkozásával egyidőben nyitja meg új centrumának kapuját

A második születésnapjával egyszerre a CUPRA megnyitotta a márka új központját, a CUPRA Garage-t, amely a Seat vállalati centerének szomszédságában látható. A megnyitó program egyben a korszerű CUPRA Leon széria világpremierjét is megtartották, beleértve a modern versenyautókat is, amellett az első hibrid modelljével a márka megkezdi útját az elektrifikáció irányába.

A 2019. évi 71,8% -os növekedéssel viszonyítva a tavalyi esztendőhöz, és közel 24 700 eladott járművel, a CUPRA újdonságok sorával indította a 2020-as évet. A korszerű centrum megnyitása mellett, ami egy 2400 négyzetméteres környezetbarát létesítmény, és egy versenypálya paddockjára felhívja a figyelmet, a márka átalakítja versenyautó-műhelyét, a CUPRA Racing Factory-t is. A CUPRA 5,3 millió eurót fektetett be új létesítményeibe, amelyek elegendő helyet biztosítanak 200 alkalmazott részére.

“A CUPRA, mint független márka két évvel ezelőtti létrehozására vonatkozó döntés nem alakulhatott volna jobban, mert e rövid idő alatt a legjövedelmezőbb vállalkozásbeli egységünk lett. A CUPRA lehetőséget ad a Seat részére jövedelmezőbb modellek előállítására és új ügyfelek elérésére. A két márka együttesen nyújt erőforrásokat és működési alapot a növekedés folytatásához. Most úgy döntöttünk, hogy a márka megerősítésére felépítjük saját vállalati központját”- mondta Carsten Isensee, a Seat ügyvezető elnöke, a pénzügyek és az informatika alelnöke, a CUPRA Leon bemutatóján tartott sajtótájékoztatón.

#2020: kulcsfontosságú év

Ebben az évben a CUPRA arra törekszik, hogy bemutassa képességeit az autópiacon, szélesítve kínálatát, és bővítve az internacionális jelenlétét. A CUPRA Ateca sikere mellett a márka az első CUPRA Leon-nal, a ferdehátú és a Sportstourer verziókkal, ezenfelül a CUPRA Formentorral, az első konkrétan a márka által tervezett modellekkel erősíti portékakínálatát.

Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója és a Seat értékesítésért és marketingért ügyvezető felelős alelnöke nyomatékosította, hogy “az elmúlt két évben elért eredmények – közel 40 000 gépjármű eladásával – alátámasztják ennek a márkának a nagy lehetőségeit. A CUPRA erőteljesebben növekszik, mint amire számíthattunk, így otthont kellett építenünk a CUPRA Család részére, és megdupláztuk alkalmazottjaink létszámát 200 főre. Most egy új szakaszba lépünk, ahol három hibrid gépkocsi bevezetésével bebizonyíthatjuk, hogy a sportosság elektromos is lehet, amely kínálja számunkra, hogy ebben az évben elérjük kiindulási célunkat, az értékesítések megkétszerezését két-négy év alatt.”

Griffiths azt is nyilvánosságra hozta, hogy a CUPRA Formentor sorozatgyártásra érett modellje az ez évi Genfi Autószalonon mutatkozik be most először, és várhatóan az év második felében már a piaci bevezetésre is sor kerül.

A család első tagja

A CUPRA a center hivatalos megnyitása alkalmával elénk tárta a CUPRA Leon új családját, a márka legkelendőbb modelljét, melynek utolsó generációja 44 000 példányban talált gazdára. A vállalat újabb sikerei érdekében a CUPRA idén mutatta be a ferdehátú és a Sportstourer verziókat a jelentős hatékonyságú motorok széles skálájával, a benzinmotortól a plug-in hibridig, három eltérő lehetőséggel: 245, 300 és 310 LE teljesítménnyel.

Az év utolsó negyedévében piacra kerülő CUPRA Leon a “Leonok uralkodójának” tekinthető. A márka logójával az első CUPRA Leon dizájnt, kényelmet és a legkorszerűbb modern műszaki megoldást nyújtsa az autózás szerelmeseinek, akik nyitottak az elektrifikációra, vezetési élményt és teljesítményt keresnek.

Az eredet mutatja az utat

A CUPRA prezentálta a CUPRA e-Racer új verzióját is, a Föld első teljesen elektromos versenyautóját. Wayne Griffiths, a márka vezérigazgatója megerősítette a CUPRA részvételét a PURE ETCR elektromos túraautók bajnokságában, amely ebben az évben kezdődik, Mattias Ekström és Jordi Gené segédkezésével.

A verseny világából született márka mérnökei kifejlesztettek egy új benzinmotoros versenyautót is, a CUPRA Leon Competiciónt. Ekström és Gené feladata volt a jármű leleplezése, kiemelve annak aerodinamikai hatékonyságának javulását, sőt még a 3D nyomtatás révén kifejlesztett könnyed alkatrészek használatát a súlyeloszlás javítása érdekében.

Ezen felül a CUPRA elénk tárta a korszerű pilóta versenyruházatot és a csapatruházat kollekcióját a Sabelttel, a versenyautó-felszerelések mindenre kiterjedő vezetőjével közösen.

A CUPRA Társaság új otthona

A CUPRA Garage megnyitó eseménye összeállította a CUPRA Társaságot, melynek a múlt hét óta új tagja, az F. C. Barcelona kapusa, Marc ter Stegen. A német játékos az 1,999 darabszámban készített CUPRA Ateca Limited Edition egyik példányával érkezett, és hivatalosan bemutatták a vendégeknek és a médiának.

A megnyitó összejövetelen a CUPRA bajnokok elit csapatát állította össze, akárcsak a négy nagykövetet a padel világából, köztük az argentin Fernando Belasteguín, Pablo Lima, Alejandra Salazar és Ariana Sánchez; az olimpiai érmes Saúl Craviottot és Mikel Azcona túraautó-versenyzőt.

A CUPRA Világ bővül

A márka küldetésével összhangban, mely exkluzív, korlátozott gyártmány kollekciók létrehozása, melyek a márka stílusát képviselik, a CUPRA elénk tárta új együttműködéseinek prototípusait. A barcelonai Marset világítástechnikai társaság kifejlesztette a CHISPA-t, a Marset által a CUPRA részére tervezett hordozható, újratölthető és vezeték nélküli lámpát. Ezenkívül a Mikakus cipőmárka prezentálta a települési cipők két prototípusát, amelyeket az autómárka részére terveztek és készítettek. Ezen felül a CUPRA bemutatott egy elektromos, ultra könnyed és összecsukható kerékpárt, amit az UNNO, egy barcelonai kerékpáros butik tervezett és gyártott kézimunkával.

Ezen felül a CUPRA kibővítette táska és napszemüveg választékát a TRAKATAN és az L. G. R. olasz műhelyek termékeivel. A márka célja, hogy együttműködjön az emberekkel és vállalkozásokkal, akik ugyanazt a tervezési nyelvet beszélik, és megosztják alkotói jártasságaikat.