A Cápák közt nemsokára érkező második évadának is a kihangsúlyozott stratégiai partnere a BMW Group Magyarország

A Cápák közt nemsokára érkező második évadának is a kihangsúlyozott stratégiai partnere a BMW Group Magyarország

Csakhamar indul Magyarország egyetlen kereskedelmi showműsora, a Cápák közt második évada az RTL Klub-on! A showműsorban rejlő remek lehetőséget már az induláskor felismerő BMW Group Magyarország idén is patronálja a vállalkozók és befektetők egymásra találását elősegítő formátumot.

A Cápák közt második évadát is Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében műsorvezetőként. A Cápákhoz a sikeres üzletasszony, a Toman életmódprogram megalkotója, Tomán Szabina csatlakozott, aki 15 év modellkarriert követően már 8 éve építi saját vállalkozását.

Az első évadból megismert és megszeretett Cápák: Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, a PepsiCo áruk forgalmazója; Balogh Péter, angyalbefektető, a Baconsult Kft. ügyvezetője; Fehér Gyula, a Ustream alapítója, az Oktogon Ventures befektető társaság elnöke; Moldován András, a Mangal Ilona Sertáshizlalda Kft., a Jack’s Burger Étteremlánc, illetve az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő társaság tulajdonosa, mind készen állnak, hogy újra „körbeúszhassák” a vállalkozókat és döntést hozzanak arról, hogy kibe célszerű belekóstolni

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója a műsor indulásával kapcsolatban kiemelte, hogy a Cápák közt első sorozata a tavalyi év egyik óriási sikere volt. Egy régi terv vált való a formátum honosításával, ami sikerrel zárult. Saját sávjában a legnézettebb műsorként futott, népszerűségét jól mutatja, hogy idén több mint dupla vállalkozó jelentkezett, mint egy évvel ezelőtt, hogy a Cápák előtt pitch-elve mutassák be terméküket, kereskedelmi tevékenységüket.

Máté Krisztina, a műsor gyártócégének producere a határon túli szériák sikereit emelte ki: az Egyesült Királyságban a 17. évadán van túl a formátum, ahol eddig több mint 170 millió fontot fektettek be. Az első magyar évadban 35 vállalat szerepelt, a befektetésre érdemesnek vélt vállalkozások csaknem 300 millió forint értékben kaptak ajánlatokat.

„A BMW Group és ezen belül is a BMW márka jó néhány alkalommal vállalt kezdeményező, úttörő szerepet több mint 100 éves története esetén, mellyel aktívan formálta az iparág vagy egy adott modern műszaki megoldás fejlődését. A Cápák közt című tv-show tavalyi indulásánál is új lehetőséget meglátva álltunk támogatóként a produkció mellé. A döntés sikeresnek bizonyult, ugyanis a Cápák közt új adással indul idén, mindent összevetve a BMW Group Magyarország folytatja a partneri együttműködést. A társaság több, fenntarthatóságot és előremutató modern műszaki megoldást szimbolizáló plug-in hibrid modelljével – többek közt a BMW 530e-vel segíti a műsort, mely videókban, kisfilmekben és promóciós anyagokban is megjelenik ezt követően. A vállalkozásbeli prémium szegmens kiemelkedően sikeres szereplője modernizált, negyedik generációs akkumulátorral több mint 60 km megtételére képes elektromos üzemmódban és akár xDrive összekerékhajtással szintén rendelkezésre áll, mindent összevetve kifogástalanul illik az RTL Klub start-up-okat, vállalkozásbeli vállalkozásokat felkaroló sorozatához” – nyilatkozta Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője az partnerség kapcsán.