A Seat bepillantást engedett teljes körű márkakereskedői hálózata részére a márka stratégiájába és jövőbeli terveibe, ismertetve azt az ütemtervet, amelyet a márka modern szegmensbe való belépése, a Seat Ateca modell megjelenése fémjelez. A rendezvény Barcelona nyüzsgő kikötőjének szívében zajlott 59 ország több, mint 2 400 résztvevőjével, akik mindent megtudhattak azokról a modern modellekről, amelyeket a spanyol márka az jövőbeni hónapokban vezet be a piacokra.
A Seat elnöke, Luca de Meo a teljes márkakereskedői hálózat előtt mutatta be a márka legfrissebb újdonságait. „Az Ateca modellünk a Leon és az Ibiza mellett a Seat harmadik pillére lesz és igen pozitív hatást gyakorol ezután a cég és a márkakereskedői hálózat jövedelmezőségére.” – hangoztatta de Meo a márkakereskedők előtt. „Az Ateca színrelépésével a firma olyan modelloffenzívát indít, amely szélesíti és erősíti a meglévő modellkínálatot. Az Ateca modellnek és a jövőre bemutatkozó kisebb testvérének betudhatóan a Seat olyan szegmensben is jelen lesz, amely a legnagyobb bővülést mutatja a piacon.” – tette hozzá de Meo.
Az Ateca már meghódította a világhálót. Februári bemutatója óta összesen 7,2 millió vendég érdeklődött az Ateca iránt és igyekezett többet megtudni róla a Seat németországi, spanyolországi, egyesült királyságbeli, franciaországi és olaszországi honlapján. Ezen kívül több, mint 300 000 konfiguráció fejlesztett a modellről, amely nyári hónapokban érkezik a nagyobb piacokra, ősszel mindazonáltal a magyarországi márkakereskedésekbe.
50 méterre a Földközi-tenger partjától, a kikötői hatóságokkal való közös összefogásban zajlott a Seat teljes körű márkakereskedői hálózatának és az Ateca modellnek a rendezvénye, amely kikapcsolódásképpen Barcelona városához köthető autentikus érzékszervi élményt is kínált a résztvevőknek. Ezen kívül a jelenlévők egy lenyűgöző főző show keretében ismerkedtek meg két Michelin-csillagos séf, Sergi Arola és Paco Pérez szakácsművészetével, akik kulináris különlegességeikkel kényeztették a vendégeket.
Az importőrök és a márkakereskedések képviselői részére szervezett eseményen túl június hónapban 900 internacionális újságíró teszi tiszteletét Barcelonában, hogy első kézből szerezzen tapasztalatokat a modern Seat Ateca modellről és városi tesztvezetésen ismerkedjen az újdonsággal.