A német SPOFEC kizárólag a Rolls-Royce modelljeire szakosodott, szóval a Wraith sem kerülhette el sorsát. Az ültetett gép V12-es motorja 717 lóerőt ad le a módosításoknak köszönhetően.
A Rolls-Royce-szal óvatosan kell bánni, tudják ezt a Novitec-csoportba tartozó tuningcégnél is. Ennek megfelelően a Wraith csak olyan elemeket kapott, amitől még nem lesz bazári, és megmarad a patina. A kasznin új első és hátsó lökhárítók jelentek meg, az oldalkötényekben pedig légkivezetőt alakítottak ki az első kerék mögött. Az első lökhárító további lapkákkal rendelkezik, hogy növeljék a leszorítóerőt az első tengelyen. Hátul légterelő zárja a képet.
A 22 colos felniken 265/30-as és 295/30-as gumik feszülnek, az autó pedig 40 milliméterrel lejjebb ereszkedik 140 km/órás tempó felett, köszönhetően a légrugóba szerelt modulnak. A megállásról a Stopp-Power által szállított karbon-kerámia szett gondoskodik: elöl 405 millis, hátul 395-ös tárcsák találhatóak.
Emily a 6.6 literes, V12-es biturbó motornak köszönhetően szárnyal még magasabbra. 717 lóerő és 986 Nm feszül a motorház alatt, így 4.2 másodperc alatt van százon a nehézbombázó. A végsebesség maradt 250 km/óra az elektronika révén. A nemesacél kipufogó opcióként csappantyúkkal is kérhető, ezzel szabályozni lehet a hangorkán mértékét.
(forrás: f1-live.hu)