A Nissan márkakereskedőktől kapott visszajelzések alapján a vártnál is nagyobb az igény a vadonatúj Nissan Micra testreszabási lehetőségeire. Átlagosan négy ügyfélből egy dönt úgy, hogy még egyedibbé teszi az autója kifejező formatervét valamilyen külső vagy belső személyre szabási opcióval.
A hír kapcsán a Nissan új videót tett közzé, amely bemutatja a B-szegmenshez tartozó csapotthátú formatervének egyedi külső kiegészítői által kínált lehetőségeket. A színfalak mögé is betekintést engedő felvételek megmutatják azt a minden részletre kiterjedő odafigyelést, amely a Micra személyre szabási programját jellemzi, és garantálja, hogy az eredmény minden esetben kimagasló minőségű legyen.
A vadonatúj Micra első vásárlóinak bevonásával végzett felmérés alapján az ügyfelek 60%-ának az autó dinamikus és kifejező formaterve keltette fel érdeklődését. Így ez az új Micra vásárlások elsőszámú oka.
Emellett a testreszabás terén a Nissan páratlan lehetőségeket kínál ügyfeleinek. Több mint 100 kombináció áll rendelkezésre a Micra utasterének és külsejének személyre szabásához.
Az ügyfeleknek körülbelül 22%-a dönt úgy, hogy egyedivé teszi Micrája külső megjelenését. A gazdag választékban megtalálhatóak a lökhárító- és oldalsó díszlécek, 17”-os könnyűfém keréktárcsák, külső tükörborítások, illetve a motorháztetőt és a tetőt díszítő kiváló minőségű matricák is.
A kereskedők visszajelzéseinek legfontosabb tanulságai:
A karosszéria testreszabása terén az Energy narancsvörös a legnépszerűbb szín a Nissan ügyfeleinek körében, majd az Enigma Fekete és a Vibrant Króm.
A karosszéria egyedi kiegészítői Németországban, Ausztriában és Svájcban a legnépszerűbbek a vásárlók körében.
A Micra belső teréhez választható egyedi lehetőségek, még a karosszéria kiegészítőinél is népszerűbbek, az ügyfelek 27%-a teszi egyedivé autója utasterét.
Európában, Olaszországban a legnépszerűbb a belső személyre szabása.
A legkedveltebb szín szintén az Energy narancsvörös
A márkakereskedők visszajelzései arra is választ adnak, hogy melyik a legnépszerűbb színkombináció Európában. Ez a Fegyverszürke szín Energy narancsvörös elemekkel kombinálva, amely idehaza is igen népszerű.
A külső és belső személyre szabás népszerűsége pedig meghaladja a várakozásokat. A megfizethetőség kulcsfontosságú szerepet játszik a személyre szabási lehetőségek sikerességében, hiszen a vásárlók átlagosan mindössze 400 eurót költenek a nekik tetsző testreszabási megoldásokra.
Helen Perry – a Nissan Europe Kisautókért felelős Marketing Vezetője – elmondta: „A vadonatúj Nissan Micra testreszabási lehetőségét azért hoztuk létre, hogy lehetővé tegyük vásárlóinknak, hogy kifejezzék egyedi személyiségüket és kiélhessék formatervezési érzéküket, amikor megvásárolják új autójukat. A márkakereskedők visszajelzései alapján, a fantasztikus választási lehetőségek és a megfizethetőség kombinációjának köszönhetően a program népszerűsége felülmúlta várakozásainkat.”
A Micra életciklusa során további lehetőségekkel bővül majd a testreszabási opció, így az még vonzóbbá válhat azon vásárlók számára, akik autozás közben is szeretnék kifejezni személyiségüket.