Júniusban kimagasalóan sikeres volt a BMW Motorrad világszerte, míg Magyarországon rekord félévvel zárt a márka.
Fennállása eddigi legeredményesebb júniusi értékesítési eredményét könyvelhette el idén a BMW Motorrad, amelynek köszönhetően a bajor prémiumgyártó kétkerekű divíziója bizakodva vághatott neki a 2020-as esztendő második félévének. „Nagyszerűen indítottuk az évet, egészen február végéig folyamatosan emelkedő értékesítési tendenciát produkáltunk, 12 százalékkal szárnyalva túl az előző esztendő hasonló időszakának teljesítményét” – mondta Dr. Markus Schramm, a BMW Motorrad igazgatója. „A koronavírus-járvány terjedésével párhuzamosan azonban a motorkerékpárok iránti kereslet is átmenetileg megcsappant, de már újra látjuk a fényt az alagút végén” – tette hozzá.
A júniusi eladások 9,8 százalékkal múlták felül az egy évvel korábbi eredményt
A BMW Motorrad 20 021 darab robogót és motorkerékpárt értékesített 2020 júniusában, amellyel 9,8 százalékkal szárnyalta túl a tavalyi esztendő ugyancsak kimagaslóan erős júniusi teljesítményét. A hatodik havi mutató az első féléves értékesítési eredmény tükrében kiváltképp kedvező: a koronavírus-járvány következtében gyengére sikerült márciusi, áprilisi és májusi hónapok ellenére a BMW Motorrad a január és június közötti hat hónapban világszerte összesen 76 707 darab kétkerekű járművet értékesített. Ez csupán 17,7 százalékos csökkenést jelent az előző év hasonló időszakához képest, amely egy világjárvány viszonylatában kiváló eredménynek számít és jól mutatja, hogy az emberek motorozás iránti rajongása töretlen.
Rekord értékesítés Magyarországon
Magyarországon ugyanakkor rekord félévet zárt a BMW Motorrad: a 392 darabos értékesítés közel 25 százalékkal múlja felül a tavalyi első féléves eredményét. Most is a boxer, túra-enduro R 1250 GS volt a legkelendőbb 154 darabbal, míg az új S 1000 XR-ből annak ellenére, hogy nemrég érkezett is 40 db kelt el. Figyelemre méltó még a szintén új F900 R és XR páros 34 darabos értékesítése is.
A BMW Motorrad célja a 2020-as esztendő sikeres lezárása, még a kellőképpen nehéz piaci körülmények ellenére is
„Rövidtávon az a célunk, hogy túljussunk a koronavírus-járványon. A BMW Motorrad teljes családja, nemzetközi márkakereskedői hálózatunk minden tagja azon dolgozik, hogy 2020 második felében a lehető legjobban reagáljunk ügyfeleink igényeire és szükségleteire, hogy még a kellőképpen nehéz piaci körülmények ellenére is sikeresen zárjuk az idei évet, még akkor is, ha 2019-hez képest jelentősen alacsonyabb értékesítési eredményt érünk el. A BMW R18 modellel a Cruiser szegmensbe is megérkezünk, amely fontos szerepet játszhat ebben” – nyilatkozta Timo Resch, a BMW Motorrad értékesítési- és marketingigazgatója.