Az aktuális megváltozott körülményekhez és a korszerű vásárlói igényekhez is alkalmazkodott a Volkswagen az online rendelés rendszerének megteremtésével. Ezzel a wolfsburgi márka nem kizárólagosan napjaink elvárásainak tud megfelelni, hanem egy új vásárlói csoport, a már a digitális térben élő, mindennapjait az online fogyasztás alapján formáló fiatalabb generáció elvárásainak megfelelően is tudja alakítani értékesítési rendszerét.
A Volkswagen a modern online rendelési választási lehetőségek megteremtésével az aktuális helyzetben – főképpen az ügyfelek igényeit szem előtt tartva – minden szempontból biztonságos és komfortos alternatívát ad a Volkswagen személyautók megvásárlásához. Ennek érdekében hangsúlyos fejlesztéssel az országban a hazai autópiacon az elsők közt alakult meg a Volkswagennél az online rendelés lehetősége.
A márka a korszerű online rendeléshez produkálta a http://onlinevasarlas. volkswagen.hu/ linken elérhető weboldalt, melyre belépve a kíváncsiskodók simán, villámgyorsan és biztonságosan juthatnak hozzá új Volkswagenjükhöz. A raktári autó online foglalását követően a partner által kiválasztott márkakereskedés a saját érintkezést a minimálisra csökkentve intézi a egész adminisztrációt, ezután házhoz szállítja a gépjárműt. Ezáltal a vásárlónak a biztonságos feltételek mellett leadott rendelést követően tulajdonképpen ki sem kell mozdulniuk otthonukból ahhoz, hogy átvehessék új autójukat.
Az online foglalt gépkocsikhoz a márka a gépjármű típusától függetlenül 200 000 forintos online bónuszt is nyújt. E mellett újabb vonzó ajánlatot jelent, hogy az akciós online vételárból újabb 300 000 Ft – némely Golf modellek során mindazonáltal 500 000 Ft! – kedvezmény jár a Porsche Finance Zrt. által kínált Porsche Bónusz finanszírozás igénybevétele során.
„A modern Volkswagen online rendelési rendszer számunkra azért is kivételes jelentőségű, mert ezt magyar fejlesztők valósították meg magyar vásárlók részére. A weboldal és a program egész egészében „házon belül”, az importőr Volkswagen IT fejlesztőinek munkája révén készült, és az igen erős informatikai háttérrel büszkélkedhető márkakereskedő partnereinkkel közösen használjuk a modern vásárlói igények alapján. Releváns hangsúlyozni azt is, hogy a modern online rendszer csak nagyra becsült kiegészítése a tradicionális márkakereskedői értékesítői munkának, merthogy ezt a Volkswagen a márkakereskedők egész részvételével működteti” – hangoztatta Dalnoki Balázs márkavezető a modern online rendszer beindulása kapcsán.
A múlt hét végén beindított online foglalás egy-két nap alatt jókora érdeklődést váltott ki, és 1 Volkswagen már ezen át talált gazdára, bizonyítva ezzel a Volkswagen új szolgáltatásának létjogosultságát.