A 2018-as modellévre modernizált 370Z érkezése új fejezetet jelent a Nissan sportautók sikertörténetében.
A fejlesztések korszerű, új megjelenéssel ruházzák fel a kupé hagyományos formáját. Újdonságot jelentenek a fekete ajtókilincsek és a hátsó lökhárító betétje. Az ezelőtt csak a Nismo kivitelhez elérhető sötétre színezett fényszórók és hátsó lámpatestek már az alapfelszereltség részei is.
Az összes 2018-as modell jellegzetes 19 hüvelyes könnyűfém keréktárcsákkal van szerelve (kivéve a NISMO felszereltséget), és mostantól a fenomenális Metál Piros karosszériaszín is választható.
A Nissan a neves tuninggyártóval, az EXEDY -vel összefogva egy magas produktivitású tengelykapcsolót épített a 2018-as 370Z kézi sebességváltóval szerelt változataiba. A visszaváltáshoz kisebb pedálerőre van szükség, mindent összevetve ugyanakkor még komfortosabbá és precízebbé vált a váltás.
Opcionális extraként választható a NissanConnect prémium infotainment rendszere, melyhez héthüvelykes érintőképernyő, navigációs rendszer, DVD-lejátszó és tolatókamera is tartozik.
A 2018-as Nissan 370Z minden olyan tulajdonságát megőrizte, mely megalapozta népszerűségét a sportautók szerelmesei közt. A gépkocsi meghajtásáról egy 328 lóerős, 3,7 literes, V6-os motor gondoskodik, amely egy hatfokozatú kézi, vagy egy hétfokozatú automata sebességváltón át hajtja a hátsó kerekeket. A 370Z roadster és a 370Z NISMO modellek – a 2018-as modellév újításai nélkül – még mindig elérhetőek maradnak.
Az ideális súlyelosztás és kifinomult felfüggesztés kombinációja nem mindennapi futásminőséget és dinamikus vezethetőséget nyújt a vezető részére. A 370Z még mindig az egyetlen modell a kategóriájában, ahol megtalálható a Föld első, teljesen szinkronizált fel- és lekapcsolást biztosító fordulatszám-szinkronizáló rendszere, a Syncro Rev Control, mely a kézi sebességváltó során válik hozzáférhetővé.
A Nissan Z gépjárműk sikertörténete 1969-ben – csaknem 50 éve – kezdődött, ekkor jelent meg a Fairlady Z / Datsun 240Z. Onnantól öt generáció született, melyek hűek maradtak alapértékeihez: magas produktivitás, időtálló formaterv és megfizethető ár.
Az összes modell – a 280ZX és a 300ZX, ezután az újjászületést hozó 350Z és az aktuális 370Z – rögvest felismerhető a jellegzetes hosszúra nyúlt motorháztetejéről és rövid hátsó túlnyúlásáról.
A hagyományos Z belső terét minden egyes modell tekintetében az klasszikus háromküllős kormánykerék és a három csőműszer tette jellegzetessé.
Ryan Gains, a Nissan Europe C szegmensért és sportautókért felelős vezető marketing menedzsere hangoztatta: „Az elmúlt csaknem fél évszázad esetén a Nissan Z modellek kultikus státuszra tettek szert a sportautók – teljesítményt és minőséget nagyra becsülő – rajongói közt. A 2018-as Nissan 370Z hű marad ehhez az örökséghez, és új szintet képvisel a tradicionális formaterv és a menetdinamika kapcsán is.”
A 2018-as Nissan 370Z már egész Európában kapható.